Opleidingskalender

29.09.2020 Startdag met deelnemers Toegang tot het online leerplatform |
20.10.2020 Masterclass technologie en impact Over de impact van technologie en digitalisering op ieder aspect van de cultuurpraktijk. Wat betekenen nieuwe technologieën voor de cultuursector? |
24.11.2020 Masterclass mens en organisatie Over de relevantie van je organisatie en manier van werken in digitale tijden. Wat betekent dit voor leiderschap en competenties? |
08.12.2020 Masterclass ecosystemen Over het digitale landschap en de plaats van cultuurhuizen hierin. Wat betekent dit voor de interactie tussen jouw organisatie, artiesten, publiek, leveranciers, concurrenten, overheden, …? |
19.01.2021 Masterclass businessmodellen in de cultuursector Over de impact van digitale transformatie op het businessmodel van bedrijven en organisaties. Hoe speelt jouw cultuurhuis hierop in? |
26.01 – 16.02.2021 – 26 januari: Indienen uitdaging voor de bootcamp (reeds doorgesproken en gedragen binnen je eigen organisatie) – 27 januari – 15 februari: feedback en overleg met coach/docent – 16 februari 2021: Indienen definitieve beschrijving uitdaging |
23, 24 en 25.02.2021 Bootcamp digitale strategie Vertaal de masterclasses nog verder door naar de lokale praktijk en werk samen met coaches aan de basis voor een eigen digitale strategie. |
03.05.2021 Bootcamp digitale strategie Terugkomdag bootcamp en presentatie eindwerk |
24.05.2021 Indienen eindwerk. |
Juni 2021 Slotdag met presentatie van de eindopdracht. |
Jouw tijdsinvestering
Samenkomdagen
Je kan je 10 dagen vrijmaken voor de lesdagen en andere bijeenkomsten.
Online community
Je engageert je om minstens één moment per week de online communicatie op te volgen.
Eindwerk
Je werkt minstens 5 dagen zelfstandig en met een coach aan een opdracht.